برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در زرند

نمایشگاه توانمندی‌های بیش از ۱۵۰ نفر از بانوان زرندی در ۵۰ غرفه در محل حسینیه ثارالله سپاه زرند برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان زرند با حضور رئیس دستگاه قضا استان کرمان، شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شهرستان زرند از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی برخوردار است و مردم تلاشگر این منطقه توانسته‌اند با تلاش و کوشش، اتفاقات ارزشمند اقتصادی را رقم بزنند.

او افزود: نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان زرند فرصت بسیار ارزشمندی است تا این بخش مهم از جامعه بتوانند اثربخشی خود را در حوزه‌های مختلف تولیدی به نمایش گذاشته و سهم خود را در توسعه فعالیت‌های اقتصادی منطقه در معرض دید اقشار مختلف قرار دهند.

شریعتی گفت: برپایی نمایشگاه آثار و دست‌ساخته‌های بانوان می‌تواند زمینه توانمند سازی این افراد به ویژه بانوان کارآفرین و سرپرست خانواده را فراهم کرده و مردم نیز بدون واسطه کالا‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 حسنخانی مسئول این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های بیش از ۱۵۰ نفر از بانوان زرندی در ۵۰ غرفه در محل حسینیه ثارالله سپاه زرند تا دوم آبانماه برای بازدید علاقمندان برپا است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار