معاون عمرانی استاندار خوزستان :

تمام خطوط فاضلاب خرمشهر لایروبی شود

الله یاری گفت: تمام خطوط فاضلاب خرمشهر تا پایان آبان ماه باید لایروبی و شهر آماده‌ی بارندگی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، الله یاری ،معاون عمرانی استاندار خوزستان در بازدید از بخش های مختلف شهری خرمشهر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان خرمشهری پس زدگی فاضلاب است و جمع شدن آب‌های سطحی در معابر مختلف این شهرستان است که توسط دستگاه‌های مختلف و به ویژه شهرداری باید رفع شود و به این منظور، تمام خطوط فاضلاب خرمشهر تا پایان آبان ماه باید لایروبی و شهر آماده‌ی بارندگی شود.

او افزود: در بلندمدت باید شبکه فاضلاب شهرستان از طریق ماده ۵۶ تکمیل شود و به این ترتیب پیگیری‌ها برای جذب ۴۰۰ میلیارد تومان ادامه دارد تا تاسیسات در اختیار شرکت آبفا قرار گیرد  و هرچه سریعتر کار تکمیل پروژه فاضلاب شروع شود.

الله یاری زمان پیش بینی شده برای تکمیل پروژه فاضلاب خرمشهر را ۲ سال اعلام کرد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان یادآور شد: مسکن مهر خرمشهر نیز مدتهاست که در درصد پیشرفت فعلی باقیمانده و باید در مورد تصمیمات جدی اتخاذ شود.

او ادامه داد: قرار است هفته آینده جلسه‌ای در سازمان شهرداری‌ها در ارتباط با خدمات شهری در خرمشهر برگزار شود ، تا  با جذب اعتبارات ، اقدامات موثری برای حل مشکلات خرمشهر اجرایی شود.

کرمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بازدید از محله‌ی عباره و منیخ هم خاطر نشان کرد: خروجی پساب فاضلاب در این منطقه ضعیف است و در ماه‌هایی که بارش باران رخ نداده نیز خطوط تحت فشار هستند.

او از نتایج این بازدید را تصمیم بر جداسازی شبکه فاضلاب این دو منطقه در طول یک ماه عنوان کرد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان به همراه ۱۰ مدیرکل استان به منظور بررسی و رفع مشکلات عمرانی و زیرساختی از بخش های مختلف خرمشهر بازدید کردند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.