صدور دستورات قضایی برای حل اختلافات روستای خورآباد قم

رئیس کل دادگستری قم از پیگیری جدی، کنترل و اشراف قضایی و امنیتی برای حل مسائل و اختلافات روستای خورآباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از دادگستری قم،حجت الاسلام‌والمسلمین علی مظفری،رئیس کل دادگستری قم با اشاره به  پیگیری جدی، کنترل و اشراف قضایی و امنیتی برای حل مسائل و اختلاف‌های روستای خورآباد بیان کرد: به محض وصول گزارش اختلاف‌ها و تخریب‌ها، اقدامات و دستور‌ات قاطع قضایی در این خصوص صادر و اجرا شد.

او  همچنین به شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل اغتشاش اشاره کرد و افزود: افراد دیگری نیز در رابطه با تخریب‌ها، شناسایی و تحت پیگرد قضایی هستند.

این مقام قضایی افزود: برگزاری جلسه‌های متعدد با حضور مسئولان استانی در خصوص کنترل و حل مسائل این روستا، رصد میدانی مسئولان استانی از محل، دستگیری تعدادی از متهمان و بازجویی از آنان و تلاش‌های مستمر همکاران قضایی استان در صدور دستور‌های قضایی به موقع در کنترل و توقف تخریب‌ها از اقدامات دستگاه قضایی استان به منظور نظارت و اشراف بر امور است.

مظفری همیاری و انسجام اجتماعی مردم متدین و انقلابی روستا و رفع اختلافات محلی با تکیه بر معتمدان محلی و ریش سفیدان را بسیار موثر و نتیجه بخش عنوان کرد و کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و آسایش و امنیت مردم، بدون مسامحه و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

خورآباد روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان کهک قم است که بیش از هزار و ۶۰۰ تَن جمعیت در قالب ۴۰۰ خانوار در آن سکونت دارند.

اانتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار