اختصاص دو هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین برای احداث یک باب کتابخانه عمومی

دو هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین در شهرک منظریه شهرکرد برای احداث یک باب کتابخانه عمومی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد فرهادی سرپرست امور کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای هشت طرح تعمیراتی و مطالعاتی در کتابخانه‌های زیر مجموعه این نهاد گفت: برای اجرای این طرح‌ها، پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

او افزود: عملیات بهسازی کتابخانه حافظ شهرکرد، محوطه‌سازی و تعمیر ورودی کتابخانه ملاصدرای فرخشهر و تعمیرات داخلی ساختمان کتابخانه‌های روستای آورگان، شهید باهنر اردل، عمان سامانی سامان و داراب افسر بختیاری شهر چلگرد از جمله برنامه‌های عمرانی این نهاد در استان به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


فرهادی با اشاره به اختصاص دو هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین در شهرک منظریه شهرکرد برای احداث یک باب کتابخانه عمومی ادامه داد: این طرح در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد که پس از بررسی و تصویب ساخت این کتابخانه آغاز می شود.

او درخصوص عملیات عمرانی کتابخانه حافظ شهرکرد گفت: بر اساس درخواست اعضای کتابخانه برای حذف نورگیر موجود در سقف طبقه دوم و افزایش فضای فیزیکی سالن‌های مطالعه، برنامه‌ریزی برای اجرای اسکلت فلزی و بتن‌ریزی این بخش از سقف از مدتی قبل آغاز شده است که پس از تثبیت سازه بتنی، عملیات تعمیراتی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار