حقیقت جزیره ای که به سریال «LOST» نسبت داده شده بود فاش شد

پیدا شدن جزیره ای مرموز در Google Maps و انتشار آن در فضای مجازی با واکنش ها و نظرات بسیاری از سوی کاربران مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از The Sun؛ یک جزیره اسرار آمیز در نقشه‌های گوگل باعث ایجاد سروصدا در بین کاربران اینترنت شد، زیرا شبیه یک سیاه چاله بزرگ در وسط اقیانوس بود.

یکی از کاربران Reddit تصویری از جزیره که از Google Maps برداشته بود را بدون ارائه جزئیات مختصات این توده خشکی تقریباً مثلثی شکل در فضای مجازی ارسال کرد و این اتفاق منجر به انتشار نظریه‌های مختلف در مورد علت رنگ داخلی آن در رسانه‌های اجتماعی شد.

جمهوری کیریباتی

 تصویر Google Maps ارائه شده توسط کاربر در Reddit، دریایی آرام را در قسمت بیرونی جزیره با امواج متلاطم در نزدیکی ساحل نشان می‌داد. در حالی که مرکز جزیره کاملاً تاریک و دلیل این امر ناشناخته بود. برخی از کاربران تصور می‌کردند ممکن است این تصویر در Google Maps سانسور شده باشد، زیرا شبیه یک جزیره معمولی نیست. حتی یکی از کاربران به شوخی نوشت: "ممکن است جزیره سریال محبوب گمشده (LOST) باشد.

مجموعه پرطرفدار LOST

در نهایت یکی از کاربران توانست جزیره را در Google Maps پیدا کند و معلوم شد جزیره خالی از سکنه جزیره وستوک، در اقیانوس آرام مرکزی است که بخشی از جزایر متعلق به جمهوری کریباتی است. در مورد رنگ مشکی داخل آن نیز یک کاربر اینترنتی نظر داد که کل جزیره پوشیده از درخت است، بنابراین مرکز سیاه بحث برانگیز، در واقع یک جنگل سبز تیره و متراکم را نشان می‎دهد که از درختان Pisonia تشکیل شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۴:۴۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان من دردماغه بورلی واقع در قطب جنوب ومدار۵۰ درجه شرقی بودم اون هم وسط زمستان . واقعا شرایط مرگبار و بسیار خطرناکی بوداین نقطه از زمین سردترین جای این کره خاکی ست.