چهار ایستگاه ورزش در بوستان‌های مهاباد پاکسازی شد

جمعی از شهروندان، ورزشکاران و دوستداران محیط زیست مهاباد، در یک حرکت نمادین چهار ایستگاه ورزش‌های همگانی در بوستان‌های سطح شهر را از وجود انواع زباله پاکسازی کردند.

جمال دارند، مسئول ورزش‌های همگانی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در پویشی مردمی ۸۰۰ نفر از شهروندان چهار ایستگاه ورزشی را در بوستان‌های ملت، خبرنگار، شهرک و پرستار با همکاری نیرو‌های خدمات شهرداری از هرگونه زباله و پسماند پاکسازی کردند.

وی اضافه کرد: در این همایش از نوجوانان ۱۲ ساله تا افراد سالمند برای پاکسازی و زیباسازی ایستگاه‌های ورزشی و پارک‌های سطح شهر حضور داشته و توانستند هفت دستگاه وانت پسماند را جمع آوری و به خارج از این بوستان‌ها انتقال دهند.

دارند، با تاکید براینکه مراسم پاکسازی محیط زیست با همکاری شهروندان می‌تواند ضمن حفظ محیط زیست باعث ایجاد نشاط جمعی نیز شود، بیان کرد: خوشبختانه شهروندان مهابادی دغدغه زیادی در مورد مسائل زیست‌محیطی دارند و همواره در این گونه پویش‌های همگانی برای حفظ محیط زیست با انگیزه بالا مشارکت می‌کنند.

مسئول ورزش‌های همگانی مهاباد ضمن قدردانی از حضور با نشاط و مشارکت پرشور مردم در این پویش ابراز امیدواری کرد فرهنگ مسئولیت‌پذیری همه شهروندان نسبت به محیط زیست همواره پویا و پر رنگ تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: این پویش طی هفته‌های آینده نیز با اطلاع رسانی قبلی و با حضور پرشور شهروندان و علاقه‌مندان به محیط زیست برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.