تبریک سیدسعید شاهرخی به استاندار جدید همدان

سیدسعید شاهرخی استاندار سابق همدان با صدور پیامی انتصاب «علیرضا قاسمی فرزاد» را به عنوان استاندار جدید تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار همدان در دولت سیزدهم انتخاب شد.

در پیام تبریک شاهرخی به استاندار جدید همدان آمده است: انتخاب شایسته حضرتعالی را به سمت استاندار همدان در دولت سیزدهم صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

استاندار سابق همدان افزوده است: فرصت خدمت به مردم استان همدان توفیق بزرگی است که امیدوارم در این جایگاه منشا خیر و برکت برای مردم باشید.

در این پیام تبریک تصریح شده، از خداوند متعال برای جنابعالی، مدیران استان و همه دست اندرکاران توسعه استان آرزوی توفیق و سربلندی در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف، بزرگوار و با فرهنگ استان همدان را دارم.

 «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار جدید همدان متولد سال ۱۳۴۵ در همدان و از نیرو‌های با سابقه وزارت کشور است که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان، گزینش استانداری همدان، فرمانداری دماوند، فرمانداری پاکدشت، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل توسعه‌ای، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، مدیر امور اداری و بازرسی ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان همدان را در کارنامه خود دارد.

«علیرضا قاسمی فرزاد» شانزدهمین استاندار همدان پس از پیروزی انقلاب است.

انتهای پیام/غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.