فرمانده ناجا:

برکت خانواده شهدا سبب حل و فصل مشکلات است

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است و مشکلات کاری را با دیدار با خانواده شهدا وجانبازان حل می‌کنیم و برکت آنان سبب حل مشکلات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی شامگاه چهارشنبه در جریان سفر یک روزه به استان یزد در نایین در شرق استان اصفهان توقف کرد و از ایستگاه شهید شرافت بازدید و با جانباز محمد کریمی ، فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان دیدار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی هنگام دیدار با جانباز محمد کریمی افزود: تاکید فرماندهی معظم کل قوا دیداربا خانواده شهدا و جانبازان است در حالی که ما شرمنده آنان هستیم و نیروی انتظامی برای حفظ و ارتقا امنیت هر چند روز یکبار یک شهید تقدیم نظام می‌کند و ما همه وجودمان را برای امنیت و آرامش مردم تقدیم نظام می‌کنیم.

جانباز محمد کریمی مزرعه شاهی در عملیات کربلای پنج از ناحیه چشم ، ریه و کلیه مصدوم و مجروح شیمیایی شد و به افتخار جانبازی نائل آمد .

 با پایان یافتن جنگ تحمیلی به درجه سرهنگی ارتقء یافت و هم زمان در سال ۱۳۷۵ بنا به ضرورت انقلاب با انتقال از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خدمت کرد.

ایستگاه شهید شرافت نایین یکی از ایستگاه‌های مهم کشف کالای قاچاق و مواد مخدر در کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی روز گذشته به منظور حضور در نشست فرماندهان انتظامی استان های کویری و بازدید از برخی مقرهای انتظامی به استان یزد سفر کرد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار