۱۱ سال زندان در انتظار افسر فاسد صهیونیست

افسر سابق رژیم صهیونیستی با اتهاماتی از جمله فساد اخلاقی و تجاوز به یک زن فلسطینی، به ۱۱ سال حبس محکوم و راهی زندان شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی از اداره مدنی به جرائم متعدد جنسی از جمله تجاوز به یک زن فلسطینی محکوم شد.

این محکومیت در سال ۲۰۱۷ ثبت شد، اما برخی جزئیات این پرونده به تازگی در دسترس عموم قرار گرفته است.

این افسر که ارتش از نشر هویت وی خودداری کرده است، به جرایمی که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ مرتکب شده است محکوم شد. از جمله جرایم وی می‌توان به تجاوز به یک زن فلسطینی، آزار جنسی، گرفتن رشوه جنسی، کلاهبرداری، نقض اعتماد و سوء استفاده از قدرت اشاره کرد.

هم اکنون این فرد از ارتش اخراج شده و حکم ۱۱ ساله زندان شامل حال وی شده است.

تحقیقی در این اواخر منتشر شده است که فاش می‌کند از هر ۶ نظامی زن صهیونیست، یک نفر در طول دوره خدمت اجباری مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرد. نظرسنجی دیگری که کانال هفتم تلویزیون عبری منتشر کرد نشان داد که ۶۰ درصد از نظامیان زن صهیونیستی که خدمت اجباری خود را سپری کرده‌اند در معرض یکی از اشکال مختلف از آزار و تعرض جنسی قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های عبری زبان در کنار جنایات تجاوز و آزار و اذیت جنسی بر روی وضعیت روحی و روانی نظامیانی تمرکز کردند که در ارتش اشغالگر خدمت می‌کنند. در این زمینه نشانه‌های بسیاری وجود دارد که از وضعیت نگرانی و اضطراب فزاینده سخن می‌گوید که نظامیان این رژیم را به مصرف مواد مخدر و برگزاری بزم‌های شرب مشروبات الکلی و مفاسد اخلاقی داخل پایگاه‌های نظامی سوق داده است.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی مدعی داشتن ارتشی قوی است و برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی‌های آنان سال‌ها تلاش می‌کند تا اطلاعات به بیرون درز نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
وقتی دخترا با پسرا سربازی میکنن نتیجه اش بهتر از این نمیشه
آخرین اخبار