مهارت آموزی نزدیک به ۸۰۰۰ نفر در آموزشگاه‌های آزاد آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: این اداره کل در شش ماهه نخست سال جاری برای ۷ هزار ­و ۸۱۰ نفر، آموزش‌های مهارتی ارائه داده است.

 محمد سلیم عباسی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: این اداره کل در شش ماهه نخست سال جاری با برگزاری ۲هزار ۴۸۰ دوره آموزشی، برای ۷ هزار ­و ۸۱۰ نفر، یک میلیون و ۸۴۳ هزار و ۹۴۹ نفر ساعت در بخش خصوصی مؤسسات کارآموزی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد آموزش‌های مهارتی ارائه داده است.

عباسی با اشاره به فعالیت ۳۳۸ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنردر سطح استان، گفت: از این تعداد ۲۰۶ آموزشگاه مختص خواهران، ۲۱ آموزشگاه مختص برادران و ۱۱۱ آموزشگاه به صورت دو منظوره، آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌دهند.

 وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی به منظور توسعه و تقویت مهارت آموزی در بخش خصوصی، آمادگی واگذاری بخشی از فعالیت‌های خود بر اساس شیوه نامه‌های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد توانمند را دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.