برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در زنجان

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان زنجان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه این هفته در زنجان برگزار می شود.

 رحیم زاده رئیس هیئت ورزش های همگانی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در زنجان خبر داد و گفت: این پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی ساعت ۷صبح روز جمعه ۳۰ مهرماه با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اجرا خواهد شد.

 او مسیر این پیاده روی را از بام شهر گاوازمنگ تا سنبله اعلام کرد و افزود: در پایان این برنامه به قید قرعه به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان زنجان در ادامه بااشاره به اجرای طرح دوشنبه های پیاده روی در زنجان، گفت: این طرح  از خردادماه امسال به مرحله اجرا درآمده و تا به امروز ۹ هزار و ۳۰۰ نفر در طرح دوشنبه های پیاده روی مشارکت داشته اند.

رحیم زاده  بابیان اینکه زنجان جزو استان های برتر در زمینه اجرای طرح دوشنبه های پیاده روی است، ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند با گرفتن عکس در حال پیاده روی و استوری کردن آن با #پیاده_۱۱_زنجان در فضای مجازی  نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

او افزود: هرهفته ۳ جایزه ۵ میلیون ریالی  از طرف فدراسیون و ۳ جایزه یک میلیون ریالی از طرف هیئت ورزش های همگانی استان زنجان به قید قرعه اهداء می شود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی گفت: فردا چهارشنبه ساعت ۷ صبح همایش پیاده روی کانون بازنشستگان سپاه انصارالمهدی از بام شهر گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.