افزایش هشت درصدی طلاق در سقز

رییس اداره ثبت احوال سقز گفت: طی نیمه نخست امسال واقعه ازدواج در این شهرستان، شش درصد کاهش و طلاق در این مدت هشت درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جمال علیزاده رییس اداره ثبت احوال سقز اظهار داشت: آمار‌های ثبت شده در مورد واقعه ازدواج نشان دهنده کاهش ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و امسال ۸۷۳ مورد ثبت شده است.

او با اشاره به واقعه طلاق گفت: با ثبت ۲۹۳ مورد طلاق در سال جاری، نسبت به سال گذشته شاهد افزایش هشت درصدی این واقعه هستیم.

رییس اداره ثبت احوال سقز گفت: واقعه ولادت در این شهرستان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است.

علیزاده افزود: در نیمه نخست امسال یک هزار و ۷۰۷ نفر ولادت به ثبت رسیده که نام‌های محمد، آیهان و شاهان در بین پسران دارای بیشترین فراوانی و اسامی آنیا، آیلا و باران در بین دختران نیز دارای بیشترین فراوانی است.

او به آمار وفات در این شهرستان اشاره کرد و افزود: همچنین در نیمه نخست امسال ۷۲۲ واقعه وفات ثبت شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت دهم درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: طلاق ، ثبت احوال ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.