کرمانشاه پدیده رقابت‌های والیبال ساحلی نوجوانان کشور شد

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه از کسب مقام سومی کرمانشاه در رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان زیر ۱۶ سال کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهمند سال افزون رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه بااشاره به شگفتی سازی بازیکنان نوجوان والیبال ساحلی کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که به میزبانی مشهد برگزار شد، تیم‌های قدرتمندی از استان‌های مختلف کشور و بویژه استان‌های ساحلی حضور داشتند.

او با بیان اینکه تیم کرمانشاه بواسطه عملکرد درخشان خود پدیده این رقابت‌ها لقب گرفت افزود: هرچند کرمانشاه استانی ساحلی نیست و هیج زیرساختی در حال حاضر برای رشته‌های ساحلی نداریم، اما با دست خالی در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کردیم.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه بیان داشت: برای حضور در این رقابت‌ها از بازیکنانی استفاده کردیم که طی یکی دو سال گذشته استعدادیابی شده بودند و تمریناتمان را هم بجای زمین شنی در زمین خاکی انجام می‌دادیم.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه اولین بار بود که کرمانشاه در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد و ما هم زیرساختی برای این رشته نداریم، بسیاری از تیم‌های قدرتمند فکر می‌کردند یک زنگ تفریح برای آن‌ها خواهیم بود.

سال افزون افزود: برخی از تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور داشتند و مقابل آن‌ها بازی کردیم، تیم‌هایی بودند که از حمایت اسپانسر‌هایی بسیار قوی بهره می‌بردند و حتی بازیکنانی در سطح رنگینگ جهانی داشتند.

او گفت: در نهایت عملکرد بازیکنانی ما بگونه‌ای بود که توانستیم در مقابل سایر تیم‌ها شگفتی سازی کنیم و در مرحله رده بندی در مقابل بوشهر که از استان‌های ساحلی و قدرتمند این رشته است، به پیروزی برسیم.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه یادآورشد: از آنجایی که بازیکنان ما تجربه حضور در مسابقات رسمی را نداشتند، برای همین به مرور بازی به بازی عملکرد بهتری پیدا می‌کردند.

او ادامه داد: قطعا با استعداد‌هایی که در این رشته داریم، اگر اسپانسر و زیرساخت لازم باشد می‌توانیم از قطب‌های اصلی والیبال ساحلی کشور باشیم.

گفتنی است:تیم والیبال ساحلی کرمانشاه را در این رقابت‌ها امیرحسین حقانی و محمدحسین نادری با مربیگری فرشاد کوه نشین تشکیل می‌دادند که هر دوی این بازیکنان پس از عملکرد خوبشان به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی دعوت شدند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار