نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی مسئولیت محمد بنا را برای مسابقات آینده سنگین‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز‌های ۱۵ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در در پایان میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا و محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

تیم ایران نیز در رده بندی تیمی با کسب ۱۴۶ امتیاز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. اما فارق از جایگاه دومی فرنگی کاران، این مسابقات برای کشتی کشورمان همراه با طلسم شکنی و رسیدن به رکورد‌های بی سابقه همراه بود، از کسب ۴ مدال طلا در طول ۷۰ سال برگزاری مسابقات گرفته تا رسیدن به نخستین مدال طلای سنگین وزن و تصاحب ۲ مدال طلای جهان و المپیک توسط محمد رضا گرایی در یک سال مواردی بود که در طول تاریخ برای نخستین بار ثبت شد و همین اتفاق‌های شیرین بی شک مسئولیت محمد بنا و کادر فنی اش را برای رقابت‌های آینده سنگین‌تر خواهد کرد.

این امیدواری وجود دارد با همدلی و حمایت همه جانبه از محمد بنا در مسابقات مهم آینده از جمله بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و مسابقات جهانی شاهد موفقیت‌های بزرگ‌تر و بیشتری توسط فرنگی کاران باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار