قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از فرماندهی انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت

استاندار سیستان و بلوچستان دردیدار با فرمانده انتظامی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی از حافظان نظم و امنیت در استان، به پاس ایثار، مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزیشان قدردانی کرد.

 به مناسبت هفته ناجا حسین مدرسی خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان  با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان این هفته را به فرمانده انتظامی و مجموعه کارکنان پلیس استان تبریک گفت.

استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار صمیمی با تبریک ماه ربیع الاول و آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج)، گفت: امروز خدا را شاکریم که نیروی انتظامی مقتدر و پرتوان و با انگیزه و با اشراف کامل در راستای ماموریت‌های محوله در کشور و استان پهناور سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی ولایتمدار و ارزشی در راستای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی قدم بر می‌دارد و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که جاد دارد یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان به ویژه شهدای نیروی انتظامی استان را گرامی بداریم.

خیابانی با تقدیر از زحمات سردار طاهری، فرمانده انتظامی استان و مجموعه معاونان و کارکنان انتظامی در سراسر استان و در راستای برقراری نظم و امنیت، اظهار داشت: بدون شک موفقیت یک مجموعه حاصل رهبری و هدایت صحیح آن است که جا دارد از زحمات فرمانده لایق و پرتلاش نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان قدردانی نمایم.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان وجود جرایم مختلف در استان و اقدامات موثر فرماندهی انتظامی استان در پیشگیری و مقابله با این جرایم، بیان داشت: وجود بلایای طبیعی همچون سیل در برخی از نقاط استان در طول سال کار را دو چندان می‌کند و وظیفه ما حمایت همه جانبه از تمامی دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها است.

مهندس خیابانی با بیان اینکه در راستای ابنیه انتظامی مرتبط با ناجا در استان برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و در دستور کار قرار داده ایم، خاطر نشان کرد: انشاء الله با سازماندهی صحیح و همچنین برنامه ریزی‌های بیشتر بتوانیم نیروی انتظامی را در راستای تامین نظم و امنیت استان بیش از پیش یاری نماییم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار