برپایی فروشگاه پاییزه آثاری هنری در آبان ماه

اولین جلسه شورای سیاستگذاری و هماهنگی کمیته‌های برگزاری نمایشگاه و فروشگاه پاییزه محصولات فرهنگی و هنری البرز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: اولین جلسه شورای سیاستگذاری و هماهنگی کمیته‌های برگزاری نمایشگاه و فروشگاه پاییزه محصولات فرهنگی و هنری این ستان، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برای حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا برگزارشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به نامگذاری سال و ضمن تاکید بر لزوم حمایت از کسب و کار‌های ناشی از کرونا ، افزود: مقام معظم رهبری در تعیین شعار امسال بر لزوم تقویت حمایت از تولید و تسهیل فضای کسب و کار توسط دستگاه‌های مسئول تاکید کردند.

مقدم گفت: با عنایت به گسترش و تقویت روند واکسیناسیون شهروندان، شاهد کاهش خسارت‌های جانی و مالی و نیز بهبود وضعیت کرونایی در سطح کشور و این استان هستیم و گشایش‌های مختلفی نیز در عرصه‌های اجتماعی در کاهش محدویت‌های کرونائی صورت گرفته و باید هرچه سریع‌تر و با حفظ ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی، به سمت تسهیل شرایط شغلی و معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر برویم.

او افزود: نمایشگاه و فروشگاه پاییزه محصولات فرهنگی و هنری البرز از ۱۵ الی ۳۰ آبان در سایت نمایشگاهی مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.