ملی پوش والیبال نشسته خراسان رضوی:

پارالمپیک آینده‌ای روشن برای پارالمپین‌ها به وجود آورده است

ملی پوش والیبال نشسته خراسان رضوی گفت: مسابقات پارالمپیک خارج شدن از انزوا و آینده‌ای روشن را برای پارالمپین‌ها به ارمغان آورده است.

مهدی بابادی ملی پوش والیبال نشسته خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: در پارالمپیک‌های ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو همراه با تیم ملی قهرمان شدم و از این بابت خرسندم. امیدوارم بتوانم در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هم حضور داشته باشم و باز هم برای وطنم افتخار آفرینی کنم، هر چند کار بسیار سخت و برای ملی پوش شدن رقابت تنگاتنگ است.

وی افزود: من والیبال را زیر نظر پدرم که مربی این رشته در سبزوار بودند آغاز کردم و در سن شانزده سالگی به دلیل آسیب عصب سیاتیک از والیبال ایستاده دور شدم و این مشکل همچنین باعث معلولیت من شد و به همین خاطر چند سال بعد به سمت والیبال نشسته سوق داده شدم.

پارالمپین طلایی خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه توانستم در والیبال نشسته به تیم ملی برسم و برای کشور و استان افتخار آفرینی کنم.

 بابادی به مناسبت روز ملی پارالمپیک به ویژگی‌های مهم این رویداد اشاره و بیان کرد: این رویداد برای معلولینی که قصد انجام فعالیت ورزشی دارند یک موهبت محسوب می‌شود. پارالمپیک بستری را برای خارج شدن از انزوا و دیده شدن برای ورزشکاران معلول سختکوش جهان به وجود آورده و آینده‌ای روشن را پیش پای آن‌ها قرار داده است و ایجاد انگیزه، افزایش روحیه و اعتماد به نفس از دیگر دستاورد‌های پارالمپیک به حساب می‌آید.

او درباره آینده شغلی و معیشت خود تصریح کرد: قول‌هایی برای استخدام در شهرداری سبزوار به من داده شده است و امیدوارم عملی شود. مقام معظم رهبری در نشستی که با قهرمانان المپیک و پارالمپیک کشور داشتند، حل مشکل معیشت قهرمانان پارالمپیک را از وزارت ورزش خواستار شدند.

پارالمپین طلایی خراسان رضوی تاکید کرد: والیبال نشسته خراسان رضوی در چند سال اخیر افت کرده است و امیدوارم با حمایت مسئولین استان دوباره شاهد رشد والیبال نشسته استان باشیم.

انتهای پیام//ع. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.