تجاوز به دختر عکاس و خودکشی بخاطر رفتار قاضی! /دادگستری بوشهر توضیح داد

پس از انتشار ادعایی مبنی بر خودکشی یک خانم عکاس در بوشهر به دلیل رفتار قاضی، روابط عمومی دادگستری این استان این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روابط عمومی دادگستری استان بوشهر اعلام کرد: «در پی طرح شکایتی مبنی بر آدم ربایی و تجاوز به خانمی در بوشهر، پرونده‌ای تشکیل و به یکی از قضات قاطع و حساس استان در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها، ارجاع می‌شود».

بنا به این گزارش، «با مراجعه شاکی نزد قاضی، او اعلام می‌کند که حدود ۲۰ روز پیش از سوی فردی مورد تجاوز قرار گرفته است و قاضی پس از استماع اظهارات این خانم، سریعا دستورات لازم را در جهت تکمیل تحقیقات و ارائه ادله جرم صادر کرده و از شاکی می‌خواهد که در صورت وجود مدارک و به منظور تسریع در روند تحقیقات، فورا آن را به مرجع قضائی ارائه دهد؛ بنابراین گزارش، شاکی علیرغم اینکه مدعی وجود یک فایل صوتی برای اثبات جرم شده بود، ولی دیگر به منظور پیگیری شکایت به دستگاه قضائی مراجعه نمی‌کند».

روابط عمومی دادگستری بوشهر عنوان کرد: «کالبدشکافی جسد به منظور بررسی علت فوت صورت گرفته و نتیجه آزمایش به مرجع قضائی اعلام می‌شود».

پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی رکنا ۲۲ مهر از قول عموزاده دختری عکاس در یکی از روستاهای استان بوشهر نوشته بود، هنگامی که این دختر جوان موضوع شکایت خود (تجاوز) را پیگیری قانونی می‌کرد، قاضی با او برخورد خیلی بدی کرده و فشار روحی ناشی از این اتفاق باعث شده است، دست به خودکشی بزند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۳۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سلام کشور نیاز به یک انقلاب در قوه قضائیه دارد . بسیار تصمیمات جاهلانه گرفته می شود . اگر بازرسی وجود داشته باشد تا بنده به او اثبات کنم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
امام جعفر صادق عليه‌السلام فرمودند: قاضيان چهار گروهند: سه گروه دوزخى‌اند و يك گروه بهشتى: مردى كه، دانسته، حكم ناحق مى دهد، دوزخى است. مردى كه ندانسته حكم ناحق دهد نيز دوزخى است. مردى كه ندانسته حكم حق دهد نيز دوزخى است، و مردى كه دانسته حكم به حق دهد، بهشتى است.
Iran (Islamic Republic of)
نکوهی
۲۱:۳۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
جریان چی
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۱:۲۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه برخی دادگاهها از عدالت بدور هستند و هیچ نظارتی روی قضاوت قاضی ها و کارکنان دادگستری و همچنین کارشناسان دادگستری نیست
Iran (Islamic Republic of)
mosafer
۱۹:۵۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
دنبال عدالت توی دادگاهها نباشید.خودم تجربشو دارم.عدالت کف خیابون عادلانه تره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
خدا ازش نگذره تو اودنیا باید جوابگو باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
اعدامممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
سئوال آیا این دختر کیسه سیب زمینی بوده که یکی پیدا شده و انداخته روی دوشش و برد ناکجا آباد یا اینکه با میل و رغبت خودش رفته میگه فریبش داده مگه بچه بود یا مجنون آیا بهش یاد ندادند وقتی یک خانم با یک انمحرم خلوت میکنه نفر سوم شیطانه و یا آینکه هرگز نبای پنبه و آتش را کنار هم قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
ببخشید // شما از بستگان ان متجاوز نیستید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۲۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
آن ا...به احکم الحاکمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
به نظرم اگه عدالتی وجود داشته باشه اول باید فوراَ مرد متجاوز را به علت زنا اعدام نمود. سپس قاضی مربوطه را بعلت بد قضاوت کردن ویا بی اهمیت بودن که مسبب مرگ یک دختر جوان گردیده اعدام نمود.تا درس عبرتی برای سایر قضات باشد که بدانند بزرگترین سرمایه یک دختر ،حفظ آبروی اوست.قاضی می توانست فرد متجاوز را به زندان انداخته و سپس به موضوع رسیدگی می کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
من خودم شاکی بودم .
قاضی مشهد کمی با تندی با بنده برخورد کرد .
ولی سعه صدر به خرج دادم .
ولی انجا احساس کردم که برای روند و جریان پرونده دارد از ابتکارات خودش استفاده می کند .
و حدس من درست بود .
مگر ان خانم وکیل نداشت و مگر شاکی نبود؟
نباید از اعاده حیثیت می ترسید .پشگرد برخی قاضی ها اینجوری است .
-
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
رفتار بعضی از قضات با مردم حتی آن کسی که شاکی است بدور از مسایل انسانی است البته قضات با اخلاق و رفتار ملاطفت آمیز هم کم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
اگر پارتی کلفت و یا پول نداشته باشی محکومی.
Iran (Islamic Republic of)
علی محرابی لیشتر
۱۲:۲۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه متاسفانه برخی قضات به هر دلیلی رفتار شايسته ای با شاکی یا متهم ندارند.و یکجانبه قضاوت کردن هم کار درستی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
بله قاطع و حساس. تکذیب شد؟ چجوری تکذیب شد؟ به خانمی تجاوز میشه. با تمام مشکلاتی که یک زن در این جامعه ما داره بالاخره خودش را راضی میکنه که به محکمه و دستگاه عدالت مملکت پناه ببره. قاضی دست به بدن زن میزنه بدون توجه به اینکه باید از ناموس عمومی دفاع کنه. چی برای یک زن میمونه که پس از قصه تجاوز و رفتار قاضی میره و خودکشی میکنه. من از طرفداران و مدافعین و پیروان خود آقا همیشه بوده و هستم. دادگستری چیها و سیستم قضایی مملکت جان و مال و ناموس مردمو تو شیشه کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
لعنت به مردایی که انقد مورد اذییت و آزار زن های این جامعه ن. ازاون ور تجاوز از یه اینورم برخورد بد یه قاضی.... حق داشته وقتی جایی حمایت نشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
گردن قاضی خورد بشه