پرسپولیس ایران - الهلال عربستان / به امید درخشش در ریاض + فیلم

تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران امشب در چارچوب دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که با توجه به برگزاری آن در ریاض شرایط برای نماینده ایران بسیار سخت خواهد بود؛ اما پرسپولیسی‌ها در سال‌های اخیر نشان داده اند که برای پایان دادن به بزرگترین حسرت خود در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند بزرگترین تیم‌ها را نیز شکست دهند. اتفاقی که امشب نیز شاگردان یحیی به دنبال آن هستند و امیدوارند با پیروزی مقابل الهلال عربستان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

این ۲ تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۸ بازی را مقابل یکدیگر برگزار کرده اند که سهم نماینده ایران یک پیروزی بوده است و عربستانی‌ها نیز ۳ بار موفق به شکست تیم پرسپولیس شده اند. ۴ بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده اند.

به بهانه مسابقه حساس امشب این ۲ تیم نگاهی به یکی از بازی‌های حساس پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا می‌اندازیم. مسابقه‌ای که با وجود نمایش درخشان نماینده ایران، اما نتیجه‌ای بهتر از تساوی برای ما نداشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
همه خرسند اگروتنهااگرآرامش تیم را نگهبانی کنید
باورداذم که علی دانایی فرد که به اسکاتلند گل زد و بازی حسن آقاروشن امروزهم بازیکنانمان جهانی هستند ومیتوانند در لیگ باشگاهی اروپاهم بدرخشیم
و سبک بازی ترمزی که توزمین هستی وبرای اینکه مبادا توپی ازدست بدهی ادای بازی کردن درمیآوری ودیگرهیچ . . کنار
خدا بداد مان برسد که این بازیکنان اگر بازی خود بکنند هریک میتوانند چهاربرابر باسگاه عربی ارزش بیآفرینند دائی هرتابرلین باقری همیشه بزرگ خودشما آقایحیی و جلال و . . بسیاری ازقلمم افتاده می بخشند
آخرین اخبار