خشک شدن یکی از زیباترین تنگه‌های جنوب غرب کشور + فیلم

بخش زیادی از تنگه قاسمی سد کارون خشک شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تنگه زیبای قاسمی در دل کوه‌های صخره‌ای منگشت، پشت دریاچه سد کارون ۳ خوزستان قرار دارد که تنها راه دسترسی گردشگران به آن منطقه قایق بود و در پی کاهش تراز آب دریاچه سد خشک شده و گردشگران به آسانی در میان صخره‌ها قدم می‌زنند.

 

 


بیشتر بخوانید

جزیره‌ای در جنوب ایران که در زیبایی همتا ندارد + فیلم


 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابطحی
۰۹:۳۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
وقتی صدای دختر پسر های توی فیلم را شنیدم فهمیدم چرا این نعمت از ما گرفته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
اگه اینجوری بودکه امریکا الان. باید مریخ شده بود. جواب منو بده با. این خرافاتت اگه جواب قانع کننده ای ندادی پس دیگه ازین حرفا نزن
Iran (Islamic Republic of)
ابطحی
۱۳:۱۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
اگه تو مسلمونی قرآن رو قبول داری خدا میگه اگه به خاطر سست ایمانی شما نبود سقف خانه های کفار را از طلا و نقره قرار می دادم ( مضمون آیه 33 سوره زخرف ). این از خدا حالا اگه تو یه بهایی بی دینی هستی همین قدر بدان که این اتفاقات به خاطر برخورد نکردن با امثال توست که یک کافر متجاهری و علنا می خواهی ارزش های یک جامعه اسلامی را نابود کنی. اگه کمیته هنوز بود ...
Iran (Islamic Republic of)
ابطحی
۱۴:۰۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
YJC چرا نمیگذاری جوابشو بدم! دوبار تا حالا دادم پاک کردی! چون جوابشو از قرآن میدم بدت میاد!آیه 33 زخرف همین! این هم حذف کن باشه!
Iran (Islamic Republic of)
دختر برفی
۱۶:۰۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
تو دیگه از کجا اومدی فقط ظاهر مون فرق کرده به امروزی وگرنه مغزمون مغز دوران غارن شینه خودتو درست کن افکار پلیدتو
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آب این مناطق خشک نشده خشک و غارتش کردند برای مصارف سودجویانه خودشان غارت آبها و آب دزدی در کشور داره رخ می دهد به علت عدم بازرسی و نظارتهای کارشناسانه مهندسین تامین آب و فاظلاب کشور است باید برسی و تحقیق شود آبهای این تنگه پر آب را چگونه با پمپهای کشنده آب بسیار قوی از جاهایی کشیده اند به طرف منطقه های خاص خودشان حتی دیده شده از لوله های بزرگ آب رسانی شرکت آب و فاضلاب دزدان غارتگران آب انشعاباتی برای خودشان مخفیانه کشیده اند به طرف باغات و مزارع و استخرهایشان که تا کنون چندین موردش در کشور کشف شده ولی هنوز همچنان دزدان و غارتگران آبها در کل کشور فعالند باید از آبهای کشور صیانت و مدیریت و حفظ و نگهداری شود باید آبهای سیلابها و بارندگیها را به طرف مخازنهای ساختگی دست بشر هدایتشون کرد و ازشون حفاظت و نگهداری و با مدیریت صحیح عادلانه استفاده کرد الان آب روی خاک کشور ایران اسلامی عزیزمان ارزشش مطابقت می کند با ارزش طلا و سکه و دینار کویت و دلار و حتی در برخی مناطق ارزشش از اینها هم بسیار بالاتر است با غارتگران آبها و آب دزدان باید برخوردهای قانونی مجدانه شود و به مجازاتهای کیفری برسند هر چه سریعتر . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار