جلوگیری از تردد ۲۵۰ گروه گردشگری ناامن در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان گفت: پلیس این استان از ابتدای امسال تاکنون از تردد ۲۵۰ گروه گردشگری ناامن جلوگیری کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان در آخرین روز از هفته ناجا با بیان اینکه این استان از استان‌های برتر در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون در راستای اجرای مصوبات این ستاد از ۱۰۱ هزار واحد صنفی گیلان بازدید و ۲ هزار و ۸۳ واحد صنفی ناقض شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمب شده است.

او همچنین از کشف بیش از ۱۴۲ هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی احتکار شده در سطح استان خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی متخلف به علت رعایت نکردن ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد کرونایی اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: همچنین در این مدت از ورود ۵۴ هزار دستگاه خودروی شخصی با پلاک غیربومی به استان و تردد ۲۵۰ گروه گردشگری ناامن ممانعت شده است.

افزایش ۲۳ درصدی کشف جرائم سایبری در گیلان

سردار ملکی با تأکید بر ارائه آموزش‌های لازم برای استفاده صحیح از فضای مجازی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون در کشف جرائم سایبری با افزایش ۲۳ درصدی روبرو بوده‌ایم.

او با بیان اینکه تحقق امنیت پایدار در گرو همکاری و تعامل آحاد مردم است، تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره در راستای کاهش جرائم و تأمین امنیت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.