مربی تیم ملی کشتی فرنگی:

تداوم موفقیت ایران در مسابقات جهانی نیازمند حمایت مالی است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تداوم موفقیت ایران در مسابقات المپیک و جام جهانی نیازمند حمایت مالی و رفع مشکلات اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول جَزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی امروز در مراسم استقبال در گلستان شهدای اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: حمایت‌های مالی و رفع مشکلات اقتصادی ورزشکاران و مربیان سبب افزایش موفقیت‌های کشتی گیران در رویداد‌های جهانی آینده خواهد شد.

وی ادامه داد: رشته کشتی به‌عنوان ورزش اصلی کشور از جایگاه بالایی برخوردار است و باید ضمن حمایت و پشتیبانی از آن، این مطالبه را از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پیگیری کرد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به کسب چهار مدال در رقابت‌ها اضافه کرد: در مسابقات ایران به وسیله علی‌اکبر یوسفی فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم نخستین طلای سنگین‌وزن کشتی فرنگی را کسب کرد که در نوع خود بی‌نظیر بود.

جزینی با تاکید بر کار گروهی همه اعضا تیم در موفقیت کشتی گیران، اظهار کرد: تمام ایرانیان با همراهی و انرژی مثبت خود در کسب هر یک از سکو‌های ایران سهیم بودند.

مراسم استقبال از رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی امروز با حضور ورزشکاران، دوستداران ورزش، پیشکسوتان دفاع مقدس و ورزش، اعضای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و جامعه کشتی استان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

پیکار‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان ۱۵ تا ۱۸ مهر در شهر اسلو نروژ برگزارشده بود و تیم ملی کشورمان جایگاه دوم را کسب کرد.

رسول جزینی در چند دوره المپیک و رقابت‌های جهانی مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بوده است. وی در زمان مسابقات کشتی، سه مدال آسیایی در سال‌های ۱۹۹۷، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۱ کسب کرده بود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.