واکنش استیون جرارد به احتمال حضورش در نیوکاسل

اسطوره تیم فوتبال لیورپول و سرمربی کنونی گلاسکو رنجرز به شایعه حضورش روی نیمکت سرمربیگری نیوکاسل واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از خرید ۸۰ درصد سهام باشگاه نیوکاسل انگلیس توسط محمد بن سلمان، ولی‌عهد عربستان سعودی مالکان این باشگاه قصد دارند چند بازیکن بزرگ را به خدمت بگیرند و هدایت تیمشان را به سرمربی جدیدی بسپارند.

استیو بروس، سرمربی کنونی نیوکاسل در بازی با تاتنهام برای هزارمین بار روی نیمکت سرمربیگری می‌نشیند؛ اما پس از بازی با اسپرز‌ها به احتمال فراوان از سمتش کنار گذاشته می‌شود تا سرمربی مطرح‌تری جایگزین او شود.

از گراهام پاتر، لوسین فاوره، آنتونیو کونته، برندان راجرز و استیون جرارد به عنوان گزینه‌های سرمربیگری نیوکاسل در ادامه لیگ نام برده می‌شود.

استیون جرارد که در حال حاضر هدایت گلاسکو رنجرز اسکاتلند را بر عهده دارد و فصل گذشته با این تیم قهرمان لیگ شد، در واکنش به شایعات مبنی بر حضورش روی نیمکت سرمربیگری نیوکاسل اظهار داشت: تمام فوتبالدوستان کنجکاو هستند که ببینند نیوکاسل در آینده چطور پیشرفت می‌کند، اما از نظر شخصی من درگیر حدسیات نمی‌شوم و برای استیو بروس آرزوی موفقیت می‌کنم. 

جرارد در ادامه گفت: دوست ندارم درباره شغلی که دارم گمانه زنی شود. من در گلاسکو رنجرز یک کار و نقش بزرگ دارم که روی آن متمرکز هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار