استاندار بوشهر:

مسئولان استان بوشهر در کنار سرمایه‌گذاران هستند

محمدی‌زاده گفت: مجموعه مدیریت ارشد استان بوشهر در کنار فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استان است و همه در کنار هم برای موفقیت در عرصه تولید تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در بازدید از شرکت‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با تاکید بر افزایش ظرفیت‌های تولیدی در این منطقه بیان کرد: استان بوشهر ظرفیت‌های خوبی در حوزه اقتصادی دارد که باید به صورت مناسب از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

او افزود: برخی از واحد‌ها با سرمایه‌گذاری بالایی راه‌اندازی شده است اما به علت مسائل جزئی با همه ظرفیت کار نمی‌کنند که باید با حمایت مناسب، زمینه توسعه تولید در آن‌ها فراهم شود.

ا️ستاندار بوشهر ادامه داد: مجموعه مدیریت ارشد استان بوشهر در کنار فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استان است و همه در کنار هم برای موفقیت در عرصه تولید تلاش خواهیم کرد.

️در این بازدید که معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استان حضور داشتند، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و مدیران شرکت‌ها   مشکلات و نیاز‌های خود را بیان کردند و حمایت استاندار از این شرکت‌ها را خواستار شدند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: اشتغال ، تولید ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.