مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام مطرح کرد؛

تجلیل از فرهنگیان بازنشسته مدارس شاهد

رشیدی گفت: بازنشستگان سرمایه معنوی کشور هستند، این سرمایه‌های گرانقدر باعث آبرو و افتخار مجموعه آموزش و پرورش می‌باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در مراسمی به همت ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرستان ایلام، با حضور حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، حشمت اله‌وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل، یونسی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی از مدیران و معلمان مدارس شاهد شهرستان ایلام که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، قدردانی به عمل آمد.

حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه درطول ۳۰ سال خدمت همکاران بازنشسته، گفت: بازنشستگان سرمایه معنوی کشور هستند، این سرمایه‌های گرانقدر باعث آبرو و افتخار مجموعه آموزش و پرورش می‌باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل و قدردانی از همکارانی دانست که چندین سال عمر خود را صادقانه به خدمت در سنگر تعلیم و تربیت گذرانده‌اند و اظهار کرد: توصیه می‌شود همه دستگاه‌های اجرایی نیز بازنشستگان را مورد توجه قرار دهند و زمینه بهره مندی از تجارب ارزنده این قشر عزیز را به عنوان راهنمای عملی مدیران و کارکنان فراهم کنند.

در این مراسم حشمت اله وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز ضمن اشاره به جایگاه بلند مقام معلم گفت:  این مراسم قدردانی از مقام علم و دانش و دانایی است.

او ادامه داد: روز‌های خدمت معلمان نه سی سال و نه سی و پنج سال، بلکه به بلندای تاریخ تجربی آنان است.

اله وردی افزود: مگر می‌شود در جایی از علم و معرفت نام برد، ولی از معلم اسمی نبرد، علم و معلم تقدم ذاتی بر آن مترتب نیست و هر جا علم باشد مقام شامخ معلم هم در آن اثرگذار بوده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بیان کرد: کار معلمان تنها تعلیم و تربیت نیست بلکه پرستاری است و آن هم پرستاری در مسیر تعلیم و تربیت و تادیب و تهذیب است.

اله وردی در پایان با اشاره به مقام بلند شهدای دانش آموز و فرهنگی اظهار کرد: موضوع دفاع از ارزش‌ها نیز بخشی از رسالت معلمی است که معلم نه تنها با صرف عمرش حتی با نثار خونش درس ایثار و شهادت را در مکتبی دیگر تعلیم می‌دهد.

در پایان مراسم، به پاس تلاش‌های ارزنده همکاران بازنشسته با تقدیم لوح یادبود، گل و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.