پادکست ورزشی؛

از درخشش سردار آزمون تا پیش بینی صعود یک پله‌ای تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ جهانی

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

سردار آزمون که در بازی با امارات و کره جنوبی پاس گل داده بود، نامزد بهترین بازیکن هفته آسیا در رده ملی شد.

رئیس فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرد دیدار تیم ملی فوتبال این کشور با ایران در انتخابی جام جهانی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

یک وب سایت اوکراینی اعلام کرد باشگاه زوریا لوهانسک قصدی برای خرید دائمی اللهیار صیادمنش ندارد و این بازیکن به فنرباغچه برمی گردد.

کاروان وزنه برداری اعزامی ایران به رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان پس از کسب مقام سومی در رده تیمی بانوان و مقام پنجم در بخش مردان به ایران بازگشت.

در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه هفته آینده (۲۹ مهر) جدیدترین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام می‌کند، سایت football-ranking پیش بینی کرد ایران با یک پله صعود در رده بیست‌ویکم جهان قرار خواهد گرفت.

غلامرضا مازندرانی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران انتخاب شد. تیم کبدی کشورمان با هدایت مازندرانی قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا شده بود.

مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی بامداد جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شوند که در حساس ترین دیدارها برزیل به مصاف اروگوئه می‌رود و آرژانتین با پرو روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.