اجرای ۷۰۶ عملیات توسط جمعیت هلال احمر تهران/ کوهستان، بیشترین تعداد عملیات‌های هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تهران در ۶ ماهه نخست امسال بالاترین آمار حوادث کوهستان را داشته و در نوع خودش این موضوع قابل بررسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در دومین همایش پلیس پایتخت و سازمان‌های خدماتی، امدادی و امنیت آفریندر کلانشهر تهران که در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: هفته ناجا را به ستون های استوار وبرقرارکنندگان امنیت تبریک عرض می کنم.

وی افزود: سال گذشته در استان تهران با اجرای بالغ بر هزار و ۲۳۱ عملیات امدادی در حوزه های مختلف جاده ای، سیل، آبگرفتگی،آتش سوزی، کوهستان، تصادفات شهری و ... با فراخوان تلفن ۱۱۲ در خدمت مردم بودیم.

فتحی تصریح کرد: در ۶ ماهه امسال ۷۰۶ عملیات را اجرا کردیم، تهران در این مدت زمان از سال، بالاترین آمار حوادث کوهستان راداشته و در نوع خودش این موضوع قابل بررسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: از نیروی انتظامی به دلیل تامین امنیت در بحث انتقال واکسن های کووید ۱۹ به مراکزمختلف تقدیر و تشکر میکنم چرا که با حمایت های پلیس بدون کوچکترین مشکلی این واکسن ها به محل های تعیین شده منتقل میشوند‌.


بیشتر بخوانید

پایش کرونایی ۷۱۳ هزار مسافر در مرز‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار