مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان ایوان خبر داد؛

پلمب دو مرکز غیرمجاز آرایشی، بهداشتی در ایوان

دانش نژاد از پلمب دو مرکز غیرمجاز آرایشی، بهداشتی به دلیل دخالت درامور پزشکی درشهرستان ایوان خبر داد.

دانش نژاد ،مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:دخالت آرایشگاه‌ها در امور پزشکی به هر نحوی ممنوع و آن را تخلف می‌دانیم، و دراین راستا باهمت کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و اماکن نیروی انتظامی دو مرکز غیرمجاز (آرایشگاه زنانه) درتاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۱در شهرستان به علت دخالت در امور پزشکی و بی توجهی به اصول بهداشتی پلمب شدند.

او افزود : این آرایشگاه‌ها در محله‌هایی ازشهرستان ایوان قرار گرفته و به دلیل دخالت در امور پزشکی و اقداماتی همچون انواع اعمال جراحی بر روی پوست و بدن برای مراجعین خانم پلمب شدند.

دانش نژاد خاطرنشان کرد: صورت عضو مهمی از بدن انسان است که شریان‌ها و عصب‌های زیادی دارد و بار‌ها مشاهده شده که با تزریق غیر اصولی ژل- بوتاکس و یا اعمال دیگر و برخورد سوزن با این شریان‌های مهم اطراف آن دچار مردگی بافت گردیده و یا در برخی موارد وارد شدن آسیب‌های جدی به اعصاب بینایی، سبب کور شدن کامل فرد شده است.

او اضافه کرد : از طرفی در این مکان‌ها به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی امکان ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی از قبیل هپاتیت و ایدز نیز وجود دارد لذا از همه افراد تقاضا داریم درصورت نیاز به دریافت خدمات پزشکی حتما به پزشک متخصص مراجعه کرده تا در شرایط کاملا ایمن و بهداشتی تحت درمان قرار گیرند.

دانش نژاد افزود: همچنین از همه افراد درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را با شماره تلفن ۳۳۲۳۶۲۰۰واحد نظارت بردرمان و یا واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.