حسینی: جنگ نابرابری با تیم الهلال داریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر تیم الهلال عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی سختی است، اما ما سعی خود را می‌کنیم. البته در سال‌های گذشته همه تلاش خود را کرده‌ایم، اما نتوانستیم موفق شویم.

حسینی درباره اینکه فقط جام قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات خود کم دارد، گفت: جنگ نابرابری مقابل تیم الهلال عربستان داریم، اما بچه‌های ما تلاش خود را می‌کنند. ما ۲ بار به فینال آسیا رسیده ایم، اما موفق نبوده‌ایم.

او درباره اینکه مصدومان الهلال به بازی با پرسپولیس رسیدند، اظهار کرد: مصدومان الهلال الکی بود و ما باید آمادگی هر شرایطی را در عربستان داشته باشیم. فدراسیون و باشگاه‌های عربستانی با یکدیگر هماهنگ هستند و با تمام قدرت به زمین مسابقه می‌آیند. کشور عربستان میزبان بازی‌ها است و در شرایط سختی قرار داریم. بازی‌ها در عربستان برگزار می‌شود و این موضوع کارمان را سخت می‌کند. امیدوارم بچه‌های ما این موضوع را درک کنند و بتوانیم با ارائه بازی خوب به ایران برگردیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه آماده بازی با تیم الهلال عربستان هستید، بیان کرد: بله، بعد از بازی با استقلال تاجیکستان همه تمرکزمان را معطوف به ۲ بازی بعدی کردیم. امیدوارم بازی با الهلال را پیروز شویم و به مرحله بعد راه یابیم. آنالیز‌ها و برنامه ریزی‌ها برای بازی با الهلال انجام شد و امیدوارم همه کار‌ها را بتوانیم در این بازی انجام بدهیم.

حسینی درباره حمایت مسئولان و مدیران ارشد ورزش کشورمان از پرسپولیس چطور است، گفت: متاسفانه بازی‌ها تعطیل بود و کسی را ندیدیم. همچنین همه مدیران تمرکزشان روز بازی تیم ملی بود. امیدوارم بازی دوستانه با سپاهان بتواند به ما در دیدار با الهلال کمک کند.

او درباره احتمال کارشکنی عربستانی‌ها گفت: ما باید آماده همه شرایط در عربستان باشیم. عرب‌ها میزبان هستند و قدرت انجام هر کاری را دارند.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان افتخار می‌کنند که در کنار او بازی کردند، گفت: خدا را شکر که آن‌ها بازیکنان فیکس تیم ملی هستند و پرقدرت ظاهر می‌شوند. همچنین دلم برای آن‌ها تنگ شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
آقاجلال جنگ جنگ روانی است وبس عرب روده گندیده با روده اش چاه ها را تخلیه می کند چه برسد به تخلیه خلا های ایرانی
Canada
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
آقاجلال شما که کارت درسته
دیگران هم بازیشان را بکنند
همین مارا بس ممنون تان
و انشا . . بازیکنان تو زمین و حاشیه زمین دست از گدشت قربانی کردن فوتبال و تماشاچی ها پروپاقرص بردارند
آخرین اخبار