امام جمعه مهاباد:

شهروندان مهابادی نسبت به مسائل زیست محیطی بسیار مسئولانه رفتار می‌کنند

ماموستا امامی گفت: مردم این شهرستان نسبت به مسائل زیست محیطی بسیار حساس بوده و رفتار بسیار مسئولانه‌ای در قبال آن دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های زیست محیطی نیز با تلاش فراوان مسائل مختلف زیست محیطی را رصد کرده و همکاری بسیار خوبی با مسئولان دارند که باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی افزود: با وجود تنش‌های آبی فراوان و در مضیقه بودن بیشتر مردم و به ویژه روستاییان، ولی آن‌ها هیچگونه تعرضی به محیط زیست و منابع طبیعی نداشته اند.

ماموستا امامی تاکید کرد: ایجاد مسئولیت اجتماعی به عنوان مهمترین راهبرد برون رفت از مشکلات زیست محیطی باید مورد توجه مسئولان باشد، زیرا تبیین درست این موضوع، بسیاری از مشکلات زیست محیطی را کاهش و برطرف می‌کند.

تالاب کانی برازان به عنوان یکی از تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه و نخستین پناهگاه حیات وحش آذربایجان غربی از تالاب‌های زیبا و مهم این استان به شمار می‌رود که در جنوب دریاچه ارومیه و ۳۰ کیلومتری مهاباد واقع شده و به عنوان بیست و چهارمین تالاب کشور در کنوانسیون رامسر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.