دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک

پیگیر وضعیت استخدام ورزشکاران پارالمپیکی هستیم

محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بازی‌های پارا آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

محمد تابع، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد سطح مسابقات پارا آسیایی گفت: برنامه امروز در خصوص آخرین بررسی ها درباره بازی‌های پارا آسیایی بود. در مورد برخی ابهامات مسابقات پارا آسیایی و پارالمپیک ۲۰۲۴ صحبت کردیم. شعار بازی‌های آسیایی را انتخاب کردیم که مورد قبول واقع شد. نام کاروان پارا آسیایی جوانان به لطف پاسداشت و زحمات کادر درمان، به نام "مدافعین سلامت" نام گذاری شد. با شعار اراده، تلاش و پیروزی این کاروان می‌تواند موفقیت‌های زیادی در این بازی‌ها به دست بیاورد.

او در مورد عملکرد کاروان المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: عملکرد کاروانمان در این دوره از مسابقات، یکی از بهترین عملکرد‌ها از لحاظ رنگ مدال بود. ورزشکارانمان توانستند بهترین نشان ها و عناوین را کسب کنند. ورزشکاران پس از این بازی ها، رها شدند؛ اما هیچ ورزشکار حرفه‌ای این کار را انجام نمی‌دهد. بسیاری از ورزشکاران پس از مسابقات المپیک و پارالمپیک، تمرینات خود را شروع کردند تا بتوانند باز هم افتخار آفرینی کنند. ستاد بازی‌های پارا آسیایی را تشکیل دادیم و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت. این حمایت به فدراسیون‌ها ابلاغ شده است و ادامه خواهد داشت.

او در خصوص استخدام ورزشکاران پارالمپیکی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌هایی که رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران داشتند، این امر با دستور وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است. از کمیته ملی المپیک مستندات و فاکتور‌هایی را به وزیر ورزش ارسال کردند. سجادی و اعضای وزارت ورزش با عزمی جدی، پیگیر این موضوع هستند. آنچه برای تحقق این مسئله وجود دارد، یک پروسه زمان بر است و وزارت ورزش، در حال انجام آن است. ان شاالله این اتفاق رخ دهد و بتوانیم آن را اجرا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار