عضو شورای شهر مطرح کرد؛

ایرانی‌ها همیشه در کنار برادران آذربایجانی خودشان هستند

بندی شربیانی گفت: ایرانی‌ها همیشه در کنار برادران آذربایجانی خودشان هستند این را نخجوانی ها، جبرائیلی ها، زنگیلانی‌ها خوب می‌دانند.

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران در پانزدهمین جلسه علنی شورا که امروز صبح برگزار شد، در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: نطق امروز بنده درباره مسلمانان کشور آذربایجان است، ما هنوز فراموش نکردیم وقتی شوروی منحل شد برادران آذربایجانی که از رود اَرس گذر می‌کردند شعار می‌دادند تا هر دو آذربایجان یکی شود حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر همه ما شوند.

وی در ادامه گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر ما هم هر وقت در مورد موضوع قره باغ آذربایجان صحبت شده فرموده اند که همه سرزمین‌های اشغالی باید به سرزمین مادری خود برگردنند، اما رئیس دولت آذربایجان هر موقع در مورد قره باغ صحبت شده با بی تفاوتی از کنار موضوع رد شده و گفت ما مشکلی نداریم و مسئله حل شده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: آقای علی اف اگر مسئله حل شده است پس سلاح‌های اسرائیلی در مرز بین آذربایجان و ایران چرا نمایش داده می‌شود؟ اگر حل شده است به چه دلیلی نیرو‌های شما راننده‌های تبریزی را دستگیر و حبس کردند اگر حل نشده صادقانه با ملت مسلمان آذربایجان مشکلات را طرح کننید و همچنین به ما هم اعلام کنید تا مطلع باشیم.

بندی شربیانی اضافه کرد: ایرانی‌ها همیشه در کنار برادران آذربایجانی خودشان هستند این را نخجوانی ها، جبرائیلی ها، زنگیلانی‌ها خوب می‌دانند، از آن‌ها بپرسید ما همچنان هم در کنار شما هستیم و یکی هستیم.

بندي شربياني ادامه داد: هیچ کس نمی تواند برادری و همسایگی ما را از هم تجزیه کند، ارمنستان همسایه ماست اما آذربایجان هم همسایه و هم برادر و هم خون جگر ماست از دیرباز ایرانی ها قصور و اشتباه برادران کوچک خودشان را بخشیده اند و از آن گذشته اند و این بار هم همچنین خواهد بود بیایید با وحدت به منطقه مان صلح، آشتی و دوستی را برگردانیم.

انتهاي پيام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: 

  •  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار