معرفی kinemaster و Inshot نسخه Pro Mod Apk

در گذشته برای ادیت و میکس ویدیو ها مجبور بودید برنامه های سنگینی مانند ادوب پریمیر را نصب کنید ولی حالا به لطف برنامه kinemaster pro apk می توانید کلیپ ها را برش دهید ، ادیت کنید ، زیر نویس و افکت گذاری کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کاین مستر kinemaster اپلیکیشن معروف و کاربردی برای ویرایش و ادیت ویدیو در اندروید است.در گذشته برای ادیت و میکس ویدیو ها مجبور بودید برنامه های سنگینی مانند ادوب پریمیر را نصب کنید ولی حالا به لطف برنامه kinemaster pro apk می توانید کلیپ های خودتان را برش دهید ، ادیت کنید ، زیر نویس و افکت گذاری کنید آن هم با یه گوشی هوشمند و با چند تاچ کردن. Kinemaster Mod Apk محیطی بسیار حرفه ای دارد؛ در قسمت نیمه پایینی کاین مستر جدول زمانی قرار دارد،در سمت چپ بالا پیش نمایش ویدیو قرار دارد و در بالا صفحه سمت چپ آیکون چرخ دنده ای برای افزودن رسانه موجود است و البته تنظیمات کلی برنامه هم در این بخش موجود است. رابط کاربری جذاب باعث می شود که طولی نکشد که با این برنامه به راحتی آشنا شوید و کار کنید

معرفی kinemaster و Inshot نسخه Pro Mod Apk

این شات inshot یک برنامه قوی  مالتی مدیا همه کاره و در عین حال ساده با رابط کاربری مناسب است که به شما امکان ویرایش و ادیت ویدیو و تصاویر را می دهد و همچنان می توایند کلاژهای تصویری ایجاد کنید. inshot یک برنامه رایگان می باشد ولی برای برخی از ویژگی های خاص باید نسخه Inshot Pro Mod Apk را خریداری نمایید.

دوست دارید چهره پیری یا جوانی خود را ببینید؟ با برنامه Faceapp این کار امکان پذیر است ! اپلیکیشن Faceapp Pro Mod Apk با داشتن یک الگوریتم بسیار پیشرفته می تواند حالت های مختلفی بر روی عکس های شما ایجاد کنید. به عنوان مثال فیلتر پیری عکس های شما را به ده ها سال بعد می برد و می توانید چره خود را در پیری ببینید یا بالعکس با فیلتر جوانی می توانید به دوران گذشته برگردید و عکس دوران جوانی خود را داشته باشید. اما Faceapp پا را فراتر گذاشته و با افزودن فیلتر جنسیت می تواند چهره شما را به دختر یا پسر تبدیل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۹ دی ۱۴۰۰
این حرکت شما مصداق عینی ترویج و مشارکت در امر دزدی هست.
آخرین اخبار