نجاری: امیدوارم ذره‌ای از زحمات زهرا نعمتی را جبران کرده باشیم/ تیم ملی کامپوند با نفرات کامل به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

امید نجاری، مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در حاشیه مراسم تقدیر از زهرا نعمتی و مدال آوران پارالمپیک در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به همت رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برنامه‌ای در نظر گرفته شد تا ما بتوانیم از زحمات زهرا نعمتی، بانوی ملی پوش تیراندازی کشورمان که در رقابت‌های پارالمپیک زحمات زیادی کشید، تقدیر و تشکر به عمل آوریم. خدا را شکر امشب موفق شدیم این مراسم را برگزار کرده و امیدوارم ذره‌ای از زحمات او را جبران کرده باشیم.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در خصوص عملکرد ورزشکاران تیرانداز کشورمان در مسابقات المپیک و پارالمپیک بیان کرد: خوشبختانه زهرا نعمتی با توجه به هدفی که در پارالمپیک داشت، موفق شد برای سومین مرتبه متوالی در مسابقات پارالمپیک صاحب مدال شود. سایر ورزشکارانمان هم از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در اردو حضور داشته و به آمادگی بسیار خوبی دست پیدا کرده اند. در المپیک میلاد وزیری، ملی پوش ما تمام تلاش خود را انجام داد. در هر صورت جایگاه تیراندازی با ریکرو ما در دنیا مشخص است و ما نباید توقع خیلی بالایی از ملی پوشانمان داشته باشیم.

نجاری افزود: به هر حال فدراسیون برنامه ریزی‌های بسیار خوبی انجام داده است تا بتوانیم فاصله خودمان را با رقبایی که در دنیا داریم، کمتر کنیم. امیدوارم برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس بتوانیم نتایج بهتری به دست آوریم.


بیشتر بخوانید


مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان درباره اعزام ملی پوشان به رقابت‌های بین المللی نیز گفت: اعزام‌های فدراسیون تیراندازی با کمان معمولا در ۶ ماهه اول سال به اتمام می‌رسند. ما نیمه دوم آبان ماه امسال باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنیم و ورزشکارانمان هم اکنون در اردو حضور دارند. طبق برنامه ریزی تیم ملی کامپوند با نفرات کامل به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد. بعد از این رقابت‌ها ما باید در بازی‌های آسیایی حاضر شویم که امید زیادی داریم تیم ملی کامپوند بتواند در آن مسابقات افتخار آفرینی کند. در هر صورت مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان بازی‌های تدارکاتی در نظر گرفته شده اند تا بتوانیم با آمادگی خوبی در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار