هم زمان با ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) روز جهانی غذا و هفته غذا در کشور صورت گرفت؛

ارائه بسته تخصصی بهره‌وری صنایع غذایی در موسسه صنایع غذایی مشهد

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی (مستقر در مشهد) گفت: بسته تخصصی بهره‌وری صنایع غذایی در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قدیر رجب زاده رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: بسته تخصصی بهره‌وری صنایع غذایی در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ارائه می‌شود. خدمات ارائه شده در این بسته تخصصی شامل آزمایشگاهی، فنی و تخصصی، واگذاری دانش فنی، مشاوره، تحقیق و توسعه، ثبت اختراع و حفاظت از مالکیت معنوی و آموزش‌های تخصصی پرسنل و نیروی انسانی شاغل در صنایع غذایی است.

او به شعار سازمان جهانی فائو در روز جهانی غذا اشاره کرد و افزود: شعار سال ۲۰۲۱ سازمان جهانی فائو "اقدامات ما آینده ما را می‌سازد، تولید بهتر، تغذیه بهتر، محیط زیست و زندگی بهتر" است که بر اهمیت پژوهش برای داشتن فردایی بهتر اشاره دارد.

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ادامه داد: موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با توجه به رسالت‌های ملی و فراملی خود در این عرصه، ضمن حمایت‌های همه جانبه از صنایع غذایی فعال در کشور، تمام تلاش خود را برای انجام پژوهش‌های کاربردی و فناورانه با تاکید بر ارتقای ارزش افزوده، امنیت و ایمنی محصولات غذایی، ارائه خدمات علمی - تخصصی به مراکز صنعتی و ایفای نقش موثر در سیاست‌های ملی انجام داده است.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار