معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

دولت ایران چاق است/ نیازمند زیرساخت های فرهنگی هستیم

ستاری گفت: دولت ایران، یک دولت چاق است به این معنا که مدیران زیادی در آن فعالیت دارند که ارتباط مناسبی هم با یکدیگر ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نوزدهمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس اظهار کرد: ایجاد توسعه در کشور به زیرساخت های فرهنگی نیاز دارد به همین جهت باید در کشور فرهنگ استفاده از فناوری ایجاد شود.

او  افزود: دولت ایران، یک دولت چاق است به این معنا که مدیران زیادی در آن فعالیت دارند که ارتباط مناسبی هم با یکدیگر ندارند؛ در این دولت، پیشرفت فناوری یک آرزوی دست نیافتنی است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: با وجود این پیچیدگی در دولت ایران و بروکراسی های مختلف، می‌بینیم که شرکت های نوآور در کشور به دستاوردهای جهانی رسیده اند و تعداد آنها نیز کم نیست.

ستاری ادامه داد: البته که توسعه فعالیت شرکت های فناورانه نیز در کشور بیشتر از هر موقعی است برای مثال فعالیت این شرکت ها در اتاق‌های بازرگانی کشور بیشتر شده است، همچنین نمایندگان تخصصی در این زمینه در مجلس حضور دارند.

او تصریح کرد: دانشجویان جدید هم بیشتر از هر زمانی علاقه مند ورود به زمینه فناوری و تاسیس شرکت های استارتاپی هستند؛ این موضوع نشان دهنده این است که در سال های آینده شاهد توسعه حداکثری شرکت های فناورانه خواهیم شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: به طور کلی حوزه فناوری در کشور به بلوغ رسیده است و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایط سختی نباید راه آغاز شده را ترک کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
اگر قرار است فرهنگ سازی هم مثل خصوصی سازی و جهانی سازی و.... سازی های دیگر انجام شود، لطفا بی خیال شوید. کشش جامعه هم حدی دارد.
فرهنگ چیزی نیست که غیر از اولیای الهی، کسی بتواند آن را بهبود بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۱۸:۵۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
آری چاق است بسیار هم چاق!
آخرین اخبار