عزت و شکوه ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: عزت و شکوه ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در یادواره ۷۶ شهید منطقه لفور، گفت: یادوارۀ شهداء و دیداربا یادگاران شهیدان کوچک‌ترین کاری است که مسئولان می‌توانند در دلجویی از این افراد انجام دهند وما باید برای پیشرفت در تمامی مراحل زندگی راه شهدا را الگو و سرمشق قرار دهیم تا به اهداف والای زندگی و سعادت دست پیدا کنیم و یاد و خاطره شهدا را همواره زنده نگه داریم.

او افزود: شهیدان گنجینه‌هایی هستند که نام پرافتخارشان همیشه در تاریخ می‌درخشد، شهیدان جان را در طبق اخلاص می‌گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند امروز همه جامعه مدیون ایثارگری این جوانان شایسته هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، پیام شهدا را ازخودگذشتگی و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه دانست و گفت: شهدا با رشادت و حماسه آفرینی جان خود را برای تداوم انقلاب اسلامی فدا کردند که پیام این حماسه آفرینان ازخودگذشتگی و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه است.

حجت الاسلام ادیانی افزود: عزت و شکوه ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و هم چنین استقامت خانواده این عزیزان است.

این مقام ارشد عقیدتی سیاسی ناجا در پایان همسران شهدا را الگوی واقعی استقامت و صبوری برشمرد و گفت: خانواده شهداء سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و صبر همسران معزز شهداء صبر زینبی است و باید این صبر برای تمامی جوامع اسلامی الگو باشد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار