فرمانده نیروی انتظامی تربت‌حیدریه خبر داد؛

برقراری ۳۰ هزار تماس عملیاتی با پلیس در تربت حیدریه

فرمانده نیروی انتظامی تربت‌حیدریه گفت: از مجموع ۵۰ هزار تماس با پلیس در تربت حیدریه در یک سال گذشته، ۳۰ هزار عملیاتی و بقیه غیرمرتبط تشخیص داده‌ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر کیانی فرمانده نیروی انتظامی تربت‌حیدریه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در رابطه با موضوع اراذل و اوباش گفت: اکنون ۱۶ نفر از این افراد خاطی در زندان هستند و در مجموع بیش از ۴۰ نفر اراذل و اوباش ظرف یک سال اخیر در سطوح مختلف دستگیر و این بدان معناست که تمام ناهنجار یهای اجتماعی در رصد پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هستند.

او با اشاره به اینکه ظرف یک سال اخیر، بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است، افزود: افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش ۱۲ درصدی دستگیر شدگان در جرایم مختلف، از دیگر افتخارات این یکان انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی تربت‌حیدریه ادامه داد: در حوزه وقوع سرقت، بین سه تا چهار درصد کاهش و در کشف سرقت‌ها ۱۲ درصد افزایش داشته ایم.

کیانی بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما، در این شهرستان هیچ پرونده قتل کشف نشده‌ای نداریم و همه جرایم مهم مسلحانه یا غیرمسلحانه، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و عاملانش دستگیر شده‌اند.

او تصریح کرد: خوشبختانه امسال در بحث تصادفات رانندگی داخل شاهد کاهش ۵۰ درصدی فوتی در تربت‌حیدریه هستیم

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه در بخش دیگری راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ (نگه‌داری معتادان متجاهر) در این خطه را، یک اقدام بسیار خوب و ارزشمند خواند و تاکید کرد: به منظور حاشیه‌زدایی شهرستان نیز، اقدام به ایجاد کلانتری ۱۳ در منطقه شهید چمران کرده‌ایم که با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کیانی اظهار کرد: به منظور ارتقای توان رزمی و عملیاتی این یگان انتظامی، از هفته نیروی انتظامی پارسال تاکنون، ۴۰ دستگاه خودرو به مجموعه لجستیکی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه اضافه شده است.

انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار