رئیس انجمن ورزش‌های رزمی قم:

کیک‌بوکسینگ‌کاران قمی اعزامی به اردوی انتخابی تیم ملی مشخص شدند

یزدی گفت: با برگزاری مسابقات استانی کیک‌بوکسینگ‌،۱۶کیک‌بوسینگ‌کار قمی برای اعزام به رقابت‌های انتخابی تیم ملی در استان خوزستان مشخص شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علی یزدی رئیس انجمن ورزش‌های رزمی قم گفت: مسابقات انتخاباتی تیم ملی این رشته ورزشی طی روز‌های ۲۲ تا ۲۷ آبان ماه امسال در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ قهرمانی استان در خانه رزمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ترتیب یافت و در اوزان مختلف نفرات برتر مشخص شدند.

یزدی عنوان کرد: در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم این رقابت‌ها حسن عموحسینی اول و ایمان کریمی در جایگاه دوم قرار گرفت، همچنین در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم میز علی نوبهاری اول و محمدجواد اسم خانی رتبه دوم را از آن خود کرد.

رئیس انجمن ورزش‌های رزمی قم ادامه داد: در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم نیز علیرضا اختیاری موفق به کسب مقام اول و علی محمدی دوم شد و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم نیز پیمان سعادتی اول و علیرضا منگلی در جایگاه دوم قرار گرفت.

کیک‌بوکسینگ‌کاران قمی اعزامی به اردوی انتخابی تیم ملی مشخص شدند.

یزدی تصریح کرد: قاسم مهدوی و امیرمهدی حسین آبادی نیز به ترتیب جایگاه اول و دوم وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسابقات قهرمانی استان را کسب کردند و در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم داوود زارعی و امیرمحمد صمیمی به ترتیب اول و دوم شدند.

رئیس انجمن ورزش‌های رزمی قم عنوان کرد: در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم نیز محمدمهدی قاسلمو با برتری مقابل حریفان خود اول شد و علی رضا کاظمی نیز توانست به سکوی دوم رقابت‌ها تکیه بزند، در مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز کیاصادق اول و علی اکبر رحیمی دوم شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رزمی ، کیک بوکسینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.