شهروند خبرنگار؛

مو لای درز حقوق سبزبانان کرج نمی‌رود/ پایان ریزه خواری واسطه‌ها

برخی سبزبانان شرکتی شهرداری کرج از به تاخیر افتادن حقوق های خود انتقاد دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس گزارش شهروند خبرنگارمان از به تعویق افتادن حقوق برخی سبزبانان کرج مطلع شدیم.

این سبزبان شهروند خبرنگار می گوید: بعضا حقوق های ما به تعویق می افتد و با کسورات به دست ما می رسد.

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در این باره گفت: سامانه ای برای پرداخت حقوق سبزبانان طراحی شده است که از طریق آن فیش حقوق را هم خودمان صادر می کنیم و همه چیز در این سامانه درج می شود.

او افزود: این سامانه تا پایان آبان ماه راه اندازی می شود. از همه سبزبانانی که واریز حقوق شان با مشکل مواجه شده است عذرخواهی می کنم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تعدادی درخت چنار در خیابان شهید بهشتی وجود دارد که در لاین بازگشت اتوبوس مشکل ایجاد می کند که به زودی هرس می شود.

او در واکنش به نظر شهروندخبرنگار دیگری مبنی بر عدم عدالت در رسیدگی مطلوب به پارک ها، افزود: حدود ۱۲۰۰ هکتار پارک در شهر کرج داریم که ۳۵۰ هکتار آن در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قرار دارد؛ زیرساخت‌ها و امکانات ما به دلیل تخصص نیرو‌ها بسیار بیشتر از مناطق است اما این نافی مسئولیت ما نیست و کارشناسان حتما باید بازدید کنند پارک های تحت نظارت مناطق از نظر کیفی شبیه به پارک‌های تحت نظارت سازمان ما نیست.

بضاعتی پور گفت: برگ‌های درختان چنار هر میزان هم که آب بخورد در دمای بالای سی و هفت درجه سانتی گراد می‌سوزد.

شما مخاطبان می توانید گزارش ها و سوژه های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به عنوان شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه shahrvandyjc @ برای ما ارسال کنید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.