شیراز میزبان رقابت‌های نخبگان مهارتی کشور

مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حشمت کوشکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که به صورت غیر متمرکز و به میزبانی برخی از استان‌ها برگزار می‌شود، با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، میزبانی حرفه‌های تخصصی فناوری طراحی گرافیک و راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت به استان فارس سپرده شده است.

او افزود: سی و هشت نخبه مهارتی زیر ۲۲ سال از سراسر کشور به مدت سه روز از سوم تا پنجم آبان ماه در شیراز به رقابت پرداخته و نفرات برتر کشور به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ شانگ‌های چین اعزام خواهند شد.

کوشکی بیان کرد: با توجه به اهمیت این رقابت‌ها شش نفر از کارشناسان خبره کشوری قضاوت این دوره را بر عهده خواهند داشت.

این مقام مسئول توضیح داد: هدف از برگزاری این مسابقات، کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت‌های آنان، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم، شناسایی و معرفی افراد نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، ارتقاء سطح استاندارد‌های آموزش مهارت در کشور و فراهم نمودن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور است.

شایان ذکر است محل برگزاری رقابت‌های حرفه طراحی گرافیک آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نگاه و محل برگزاری حرفه راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت دانشکده شهید باهنر خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی جامیشی
۲۱:۳۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
از مداری که توی پیچ من هست میتونیم توی برای تولید نیروی برق هم استفاده کنیم یا کوئل خودرو که ولتاژ مثبت زیادی ایجاد میکنه میتونیم توی نیروگاه برق استفاده کنیم
که اتفاقا چند مدتی بود که مردم برقشون قطع میشد برای کوئل خودرو قبلا توی پیج توضیح دادم الان پاک کردم این مداری که من درست کردم باعث میشه نیاز مردم نه تنها در برق خانه بلکه در حمل و نقل حل بشه