رونمایی از ۴ کتاب سازمان عقیدتی سیاسی ناجا/ بهرامی: دانش محوری از شاخصه‌های پلیس تراز انقلاب است

مراسم رونمایی از ۴ کتاب سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته ناجا، سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از چهار کتاب با  عناوین «مجموعه گفتار در تبیین ویژگی‌های پلیس تراز انقلاب»، «پلیس تراز انقلاب اسلامی در آینه شعر» ، «فدائیان امنیت» ، مجموعه‌ای از خاطرات رزمندگان ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای ناجا  و همچنین کتاب «نقشه راه کار فرهنگی مطلوب» رونمایی کرد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و تقارن این ایام با هفته ناجا، اظهار کرد: در هفته ناجا برنامه‌های متنوعی برای انعکاس فعالیت‌های نیروی انتظامی اجرا می‌شود که یکی از آنها، رونمایی از کتاب‌هایی است که توسط معاونت تبلیغات و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی در حال انجام است.

وی افزود: کتابی با عنوان «تبیین ویژگی‌های پلیس تراز انقلاب» تدوین کردم که محتوای آن، ۴۰ شاخصه‌ای است که مقام معظم رهبری برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی تبیین کردند. این کتاب می تواند  راهنمای خوبی برای فرماندهان باشد تا  پلیس تراز انقلاب اسلامی شوند.

سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا هم اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا، ما را استوارتر از قبل و البته وظیفه مان را سنگین‌تر از گذشته خواهد کرد.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا گفت: یک معنای پلیس هوشمند این است که برای اجرا ماموریت‌های خود به تجهیزات نوین مجهز شود، لذا هوشمندسازی پلیس، امنیت پایدار  را تضمین خواهد کرد.

رونمایی از ۴ کتاب سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

سردار بهرامی با بیان اینکه وجه دیگر هوشمندسازی پلیس این است که پلیس به سلاح علم، معرفت و بصیرت مجهز شود و از ارزش‌های انقلاب و اسلام پاسداری کند، تصریح کرد: تجربه گران بهای جنگ تحمیلی پیش روی ماست؛ دورانی که رزمندگان اسلام با روحیه معنوی و جهادی خود با تجهیزات نظامی دشمن بعثی مقابله و ایستادگی کردند.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های پلیس تراز انقلاب، پلیس دانش محور است، برای تحقق این شاخصه، فعالیت‌های زیادی در حوزه کتاب و کتاب خوانی و تالیف کتب و نشریه‌ های مختلف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در حال انجام است.


بیشتر بخوانید

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سال ۱۴۰۰


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار