فرمانده انتظامی تربت جام مطرح کرد؛

کاهش سرقت‌های خرد با راه اندازی کمپ ماده ۱۶

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: بیشتر سرقت‌های خرد در تربت جام از سوی معتادان متجاهر صورت می‌گیرد که با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ رضایت مندی مردم از کاهش سرقت‌های خرد افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ مجتبی موهبتی فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به اینکه تعدادی از مراکز خرید ضایعاتی و مالخران پلمپ شده است گفت: سارقان با سرقت کابل‌های برق و مخابرات به قیمت ناچیزی به ضایعاتی و مالخران می‌فروشند که برای جایگزینی کابل‌های سرقتی مبالغ زیادی از سوی دولت هزینه می‌شود.

او با اشاره به اینکه اکثر سوژه‌های خبرنگاران انتظامی است افزود: تعدادزیادی از سارقین دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل دستگیری سارقان ۴۱ درصد رشد دارد.

فرمانده انتظامی تربت جام  با اشاره به استقراریگان امداد در سطح شهر و کاهش درگیری و نزاع‌ها نسبت به گذشته ادامه داد: نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند آرامش مردم را سلب کنند قاطعانه برخورد می‌کند و هیچ گونه اغماض و بخششی هم در کار پلیس با اراذل و اوباش نیست.

سرهنگ موهبتی با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانروزی در میدان است بیان کرد: افرادی که بخواهند ناامنی ایجاد کنند بدانند که امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بر اثر غفلت و ناآگاهی به سمت و سوی ناامنی بروندو بخواهند نارضایتی عمومی ایجاد کنندبدانند جای توبه همیشه هست وباید به آغوش ملت برگردنددر غیراینصورت با برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

او با اشاره به کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت تصریح کرد: سه عامل انسان، جاده و خودرو در بروز حوادث جاده‌ای تاثیر گذار است و حوادث جاده‌ای نسبت به گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است.

حجت الاسلام سلطانی رئیس عقیدتی و سیاسی انتظامی تربت جام با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران گفت: رسانه‌ها با تصویرکشیدن مجموعه فعالیت‌های پلیس موجب آسایش و آرامش مردم و جامعه می‌شوند.

او با اشاره به مظلومیت پلیس بویژه در حوزه رسانه افزود: زحمات سخت افزاری و نرم افزاری برعهده پلیس است و برای اطلاع رسانی عمومی از اصحاب رسانه مطالبه دارند که رسالت واقعی خود در حوزه رسانه را انجام دهند.

رئیس عقیدتی و سیاسی انتظامی تربت جام با اشاره به اینکه امنیت خیلی مهم است و برخی مردم‌متوجه این‌نعمت الهی نمی‌شوند ادامه داد: مسیرو تلاش نیروی انتظامی عبادت است و ثمره تلاش پلیس خدمت به مردم، جامعه، آسایش، آرامش و امنیت پایداراست که مردم نیز قدر بدانند.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.