عملیات اجرایی طرح شبکه آبیاری و زهکشی سبلان تداوم دارد

نماینده مجری طرح شبکه آبیاری و زهکشی سبلان در مشگین شهر گفت: عملیات اجرایی طرح شبکه آبیاری و زهکشی سبلان با مشارکت مالی بانک توسعه تعاون تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا معتمدی، نماینده مجری طرح شبکه آبیاری و زهکشی سبلان در مشگین شهر در جلسه مشترکی با نمایندگان بانک توسعه تعاون استان روند عملیات اجرایی این طرح بررسی و نسبت به تسریع در فعالیت‌ها در جبهه‌های مختلف کاری تاکید شد.

او گزارشی از آخرین وضعیت طرح در جبهه‌های مختلف کاری عنوان کرد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و بانک توسعه تعاون استان وجود دارد و طرح مذکور در جبهه‌های مختلف کاری در حال انجام است.

نماینده مجری طرح شبکه آبیاری و زهکشی سبلان در مشگین شهر ضمن قدردانی از مساعدت‌های بانک توسعه تعاون در تسریع پرداخت‌های صورت وضعیت‌های پروژه و به تبع آن تداوم عملیات اجرایی اعلام کرد و افزود: با تسریع در پرداخت مطالبات پیمانکار بلافاصله مصالح مورد نیاز عملیات ساختمانی ایستگاه‌های پمپاژ شبکه آبیاری سبلان از جمله مابقی لوله‌های پلی اتیلن و ساندویچ پانل سقف ایستگاه‌ها خریداری شده و به زودی وارد کارگاه خواهند شد.

لطیفی، مدیر شعبه بانک توسعه تعاون اردبیل با حضور در کارگاه اجرایی تکمیل شبکه آبیاری سبلان، ضمن ارزیابی وضعیت عملیات اجرایی انجام شده و فعالیت‌های مختلف در حال انجام و برنامه‌های آتی، از تلاش‌ها و هماهنگی‌های در دست انجام از طرف بانک توسعه تعاون برای تسریع در فرآیند پرداخت‌های صورت وضعیت‌های پیمانکار خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.