احمد خریس: مردم غیور بحرین بر حمایت از فلسطین تاکید دارند

رئیس جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد مردم غیور بحرین بر حمایت از آرمان‌های فلسطین به عنوان مسئله اصلی و مرکزی تاکید دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری یونیوز، احمد خریس، رئیس جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، با تمجید از مردم ظلم ستیز بحرین، گفت: این مردم مقاوم و قوی همچنان به آرمان‌های فلسطین به عنوان مسئله اصلی و مرکزی، پایبند هستند.

وی در گفتگو با خبرگزاری یونیوز افزود: با وجود تلاش رژیم آل خلیفه برای عادی سازی روابط خود با دشمن جنایتکار صهیونیستی و میزبانی وزرای صهیونیست، این مردمِ مقتدر و اصیل برای تأیید این مطلب که همه ملت‌های عرب از فلسطین دفاع می‌کنند و هدف اصلی همه ملت‌های اسلامی و عربی ایستادن کنار فلسطین و آرمان‌های آن است، به خیابان‌ها می‌آیند و از فلسطین دفاع می‌کنند.

خریس ادامه داد: این موضع شجاعانه و اصیل مردم بحرین که روز به روز مستحکم‌تر می‌شود، ثابت می‌کند که اعتماد ما به مردم عرب امیدوار کننده است و جهان عرب هنوز به محور مقاومت و آزادی فلسطین پایبند است.

نزدیک به یک سال است که امارات، بحرین، سودان و مراکش توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موسوم به توافق «ابراهیم» را امضا نموده‌اند. فعالان بحرینی نیز بعد از آن اعلام کردند رژیم صهیونیستی با دخالت در امور داخلی بحرین درصدد است یک شبکه جاسوسی به راه انداخته تا مخالفان عادی سازی روابط در این کشور را شناسایی و بازداشت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار