هافبک تیم فوتبال سپاهان:

بازی در سپاهان همیشه برایم لذت‌بخش است

علی‌محمدی گفت: حضور و انجام بازی در سپاهان همیشه برایم یک حس خوب بوده و امیدوارم همچنان این تجربه لذت‌بخش ادامه‌دار باشد.

جلال‌الدین علی‌محمدی هافبک خلاق و باتجربه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص فصل جدید لیگ‌برتر و هدف سپاهان گفت: کارمان نسبت به سال گذشته سخت‌تر است، امسال دیگر هواداران از ما انتظار قهرمانی دارند، سال گذشته خیلی‌خوب امتیاز گرفتیم، این فصل نمی‌توانیم از لیگ بیستم امتیاز کمتری بگیریم و فکر می‌کنم اگر همان امتیازات فصل گذشته یا حتی بالاتر را کسب کنیم شانس قهرمانی‌مان بیشتر است.

اوادامه داد: تیم خوب و منسجمی داریم، مهره‌هایی اضافه شده‌اند که در تیم‌های سابق‌شان جزو بازیکنان تاثیرگذار بودند، امیدوارم بتوانند به ما کمک کنند و کنار یکدیگر برای سربلندی سپاهان تلاش کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درخصوص جای خالی هواداران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: هیجان فوتبال به هوادارانش است، امیدوارم ویروس کرونا هرچه‌زودتر ریشه‌کن شود که هواداران بتوانند به استادیوم‌ها بیایند تا در بازی‌های رسمی از نزدیک آن‌ها را ببینیم.

علی‌محمدی با اشاره به بازیکنان سپاهان برای رقم‌زدن یک فصل خوب خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنانی که در سپاهان هستند بازیکنان باکیفیتی هستند، به‌کار تیم می‌آیند و لازم است تا در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده شود، من هم مانند دیگر بازیکنان در اختیار تیم هستم، این‌که چه دقایقی بازی کنم نظر کادرفنی است.

او در پایان درباره خودش که یکی از باتجربه‌های این تیم است و حس بازی در سپاهان گفت: مثل بقیه آماده‌ام تا برای سپاهان بازی کنم، کاری که همیشه برایم لذت‌بخش بوده و هیچ‌گاه برایم تکرار نمی‌شود امیدوارم این حس خوب را در سال جدید هم تجربه کنم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار