نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان؛

«دستمزدِ بی مقدار» به ازای ۸۵ واگن زغال/ سایه سنگین تورم به جای سقف آرزو‌ها

تصاویر نیم صفحه نخست مطبوعات استان کرمان، مورخ شنبه ۱۷ مهر ماه را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تصاویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ شنبه ۱۷ مهر ماه را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه کاغذ وطن، امروز با تیتر " «دستمزدِ بی مقدار» به ازای ۸۵ واگن زغال"به وضعیت نامناسب کارگران معادن کرمان پرداخته است.

" سایه سنگین تورم به جای سقف آرزوها"، موضوع دیگریست که روزنامه کرمان امروز در قالب یک گزارش نسبت به تورم و آسیب‌های ناشی از آن و نارضایتی ساکنان ثروتمندترین استان کشور هشدار داده است.

روزنامه حدیث کرمان با تیتر "حکایت ناتمام قلاع دختر و اردشیر کرمان" به تداوم سال تخریب و رخداد‌های مختلف در آثار و بافت تاریخی کرمان با محوریت قلعه دختر و قلعه اردشیر کرمان اشاره کرده است.

روزنامه واقعه در شماره امروز خود با تیتر"آغاز مطالبه گری در شورای ششم" از زبان امینی زاده رئیس کمیسیون حقوقی نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر کرمان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به دستور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و تأکید این سازمان بر لزوم ایجاد شفافیت مالی و عملکردی دوره مسئولیت شهرداران در زمان تصدی شهرداری در حوزه مالی و سایر حوزه‌های تأثیرگذار به عملکرد شهردار سابق کرمان پرداخته و اعلام کرده است، متأسفانه شهردار قبلی کرمان تاکنون اقدامی در جهت عمل به این دستورالعمل نداشته است.

تیتر" نابودی محیط زیست با سوء استفاده از شعار ایجاد اشتغال"، از دیگر اخباریست که در روزنامه‌های امروز استان کرمان به چشم می‌خورد که شما می‌توانید این اخبار را به همراه خبر‌های مختلف دیگر در ادامه بخوانید:

روزنامه کاغذ وطن

روزنامه کرمان امروز

«دستمزدِ بی مقدار» به ازای ۸۵ واگن زغال/ سایه سنگین تورم به جای سقف آرزو‌ها

روزنامه واقعه انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار