احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نفت آبادان

مدیر عامل باشگاه نفت آبادان از  محکویت این باشگاه و خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال صنعت نفت  خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، جهانگیر کی شمس مدیر عامل باشگاه نفت آبادان گفت: با رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال کشور، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل پرداخت نشدن بدهی یک میلیارد و 630 میلیون تومانی باشگاه به بازیکنانش در فصل‌های گذشته به پرداخت مطالبات بازیکنان تا ۱۰ روز آینده محکوم شد که در صورت پرداخت نشدن مبلغ مطالبات از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم خواهد شد.

کی شمس با یادآور شدن اینکه این اتفاق در فصل گذشته نیز برای نفت آبادان اتفاق افتاد و طلایی پوشان دیدار اول لیگ بیستم را بدون بازیکنان جدید خود تجربه کردند، افزود:  تفاوت این فصل با فصل بیستم این است که همان تعداد محدود بازیکن در بازی اول مقابل پیکان هم در این فصل با قرارداد جدید با نفت ادامه همکاری داده اند، یعنی اگر باشگاه نتواند مطالبات فصل‌های گذشته را پرداخت کند به طور رسمی نمی‌تواند از بازیکنان خود استفاده کند.

او ادامه داد: تا امروز هیچ نهاد و سازمان مبلغی به این موسسه پرداخت نکرده و هر روز وضعیت این تیم نسبت به روز گذشته سخت‌تر و مبهم‌تر می‌شود.

لیگ بیست و یکم بیست و هفتم مهر ماه به طور رسمی آغاز می‌شود و نفت آبادان در دیدار اول به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. پیش از این مسئولان باشگاه و نمایندگان مجلس وعده پرداخت بودجه داده بودند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.