لاپورتا: امیدوار بودم که مسی رایگان برای تیم بازی کند

مدیر باشگاه بارسلونا درباره شرایط تیم خود و خروج لیونل مسی از این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوان لاپورتا، مدیر تیم فوتبال بارسلونا در جدید‌ترین مصاحبه خود با رسانه‌های اسپانیایی درباره لیونل مسی، اسطوره و ستاره سابق این باشگاه و جدایی او اظهار کرد: از مسی عصبانی نیستم و او را تحسین می‌کنم. می‌دانم که او علاقه زیادی به ادامه حضور میان ما داشت؛ اما به خاطر پیشنهاد‌های دیگری که داشت فشار زیادی را تحمل می‌کرد. همه می‌دانستند که او پیشنهادی جدی از پاری سن ژرمن دارد. مسی این موضوع را به ما گفته بود.

لاپورتا ادامه داد: من هرگز به حرکت رو به عقب فکر نمی‌کنم. هیچ فردی نمی‌تواند باشگاه را به خطر بیندازد. تا لحظه آخر امیدوار بودم که مسی بگوید می‌ماند و حاضر است رایگان برای تیم بازی کند. من امیدوار بودم این اتفاق رخ دهد و او من را قانع کند؛ اما ما نمی‌توانیم چنین درخواستی از بازیکنی در سطح مسی داشته باشیم.

مدیر تیم بارسلونا درباره اخراج رونالد کومان از این تیم گفت: رونالد کومان به کارش در بارسلونا ادامه خواهد داد؛ چرا که او با ما قرارداد دارد و باید مورد احترام قرار بگیرد. من از این تصمیم راضی هستم. ما به او به عنوان یک مربی افتخار می‌کنیم. مردم می‌توانند هر فکری می‌خواهند داشته باشند. من هرگز حرفی از اخراج کومان نزده ام. فکر می‌کنم او شایستگی اعتماد را دارد. این بهترین تصمیم برای ما است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار