شیخ الخزعلی: اشغالگران ترکیه‌ای باید عراق را ترک کنند

دبیرکل عصائب اهل الحق با اشاره به این‌که هیچ جایی برای نیرو‌های خارجی در خاک عراق وجود ندارد تأکید کرد که اشغالگران ترکیه باید عراق ترک کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با هشدار به نیرو‌های اشغالگر ترکیه در خاک عراق تأکید کرد که هیچ جایی برای نیرو‌های خارجی در خاک این کشور وجود ندارد.

شیخ الخزعلی گفت: نیرو‌های اشغالگر آمریکایی هم باید بدانند که عراق اجازه نخواهد داد تا یگان پروازی آمریکا در هیج منطقه‌ای از عراق فعالیت کند. ما هر هواپیمایی را ساقط خواهیم کرد.

دبیرکل عصائب اهل الحق ادامه داد: مردم عراق هیچ‌وقت نخواهند پذیرفت که این کشور تحت اشغال باشد. ترکیه باید بداند که نیرو‌های آن در عراق نیرو‌های اشغالگر هستند باید خود را برای رفتن آماده کنند.

وی تصریح کرد: هیچ جایی برای نیرو‌های خارجی در عراق وجود ندارد. تا زمانی که الحشدالشعبی وجود دارد، هیچ تلاشی برای سفت کردن جای پا در شمال عراق برای سیطره بر این کشور در جهت احیای امپراتوری گذشته عثمانی موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در پیامی خطاب به نیرو‌های امنیتی این کشور نیز اعلام کرده است هنگامی که آنان با الحشد الشعبی همکاری کردند توانستند به موفقیت برسند و افزود یک اراده خارجی می‌خواهد با از بین بردن الحشد الشعبی به عراق آسیب برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار